AskU
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Z piekła rodem :P
|
Wysłany: Pon 23:00, 26 Lut 2007 Temat postu: Regulamin forum |
|
|
1. Regulaminowi podlegają osoby: administratorzy, moderatorzy, użytkownicy, goście i wszyscy odwiedzający portal.
2. Kara z tytułu złamania jednego lub kilku z wymienionych w regulaminie oraz załącznikach punktów może zostać wymierzona tylko przez Admina i może ona być związana tylko i wyłącznie z serwisem i nie może dotykać materialnie osoby ukaranej.
3. Strona ani żaden jej element nie podlega usunięciu, tym bardziej pod przymusem.
4. Jedynym powodem do usunięcia/zamknięcia/czasowej niedostępności serwisu jest niesprawność lub jakiekolwiek problemy z serwerem, na którym serwis się znajduje, prowadzące do tego, iż nie będzie on dostępny. Nie wynikają one z winy Admina.
Oficjalne Zasady Postowania:
5. Tematy oraz odpowiedzi muszą być związane z treścią wiadomości.
6. Forum jest miejscem wypowiedzi i każdy (tzn. użytkownik zarejestrowany) może wyrazić swój pogląd.
7. Zabrania się pisania postów tylko w jednym temacie (starajcie się pisać we wszystkich), w celu nabicia sobie tzw "punktów postowych".
8. Zabrania się pisania treści obraźliwych dla innych użytkowników jak i ich poglądów (nawet jeżeli na to zasługują). Można jednak dyskutować i bronić swojego zdania lub krytkować bez naruszania godności osobistych innych użytkoników. Dotyczy to zarówno postów jak i obrazów (avatarów, sygnatur). Nie dozwolone są również wulgaryzmy (należy je zastąpić gwiazdkami ***) oraz wszelkie treści o charakterze pornograficznym, seksualnym, rasistowskim, religijnym itp.
9. Po dziesiątym (10) ostrzeżeniu wyłączona zostanie możliwość pisania i odpowiadania na forum i komentarzach i nastąpi ban.
10. Niedozwolone jest niepotrzebne i celowe formatowanie czcionki. Jest tutaj mowa, głównie o używaniu Caps Lock'a oraz pisma PoKeMoNoWeGo.
11. W poście może znajdować się maxymalnie 20 emotikonek (buziek).
12. Zabrania się pisania tak zwanych łancuszków, czyli tematów w których kolejna osoba kontynułuje wypowiedz poprzedniej. Niezależnie od tematyki i rangi użytkonika takie postępowanie bedzie karane ostrzeżeniem lub innymi narzuconymi przez ADMINA obciążeniami.
13. Post musi nawiązywać do tematu.
14. Osoba moderująca forum zobowiązana jest w przypadku ingerencji w czyjś post zaznaczyć to odpowiednim kolorem - różowym dla moderatorów i/lub czerwonym w przypadku Admina. Ma to na celu pokazanie użytkownikowi co zorbił nie tak.
15. Zabrania się pisania w postach kolorami zarezerwowanymi dla Admina i moderatora.
16. Bez zgody Admina nie można umieszczać w opisie reklam.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
17. Regulamin musi być respoktowany przez wszystkich użytkowników.
18. Nieprzestrzeganie zasad forum, spamowanie będzie karane, np. otrzeżeniami. Każdy uzytkownik ma limit 10 ostrzeżeń.
19. Ban [usunięcie ze środowiska forum] narzucony poprzez Admina serwisu może być trwały lub kilkudniowy. Warunkiem zdjęcia bana jest rehabilitacja na rzecz portalu którą trzeba omówić z Adminem (np. poprzez gg). W wypadku dalszego nieodpowiedniego zachowania użytkownika jego konto zostaje nieodwołalnie skasowane.
20. Admin zastrzega sobie prawo do zmian powyższego regulaminu.
21. Administrator zastrzega sobie prawo do nieprzestrzegania regulaminu jeżeli pomoże to w pracy serwisu.
I najważniejsze:
22. ADMIN MA ZAWSZE RACJĘ
23. JEŚLI ADMIN NIE MA RACJI PATRZ PUNKT 21
Post został pochwalony 1 raz
|
|